پیام تبریک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت روز کارمند
.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، با ارسال پیامی، روز کارمند را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، در متن پیام دکتر «یونس قاسمی» آمده است:
هفته دولت، یادآور اخلاص و فداکاری دو یار صمیمی نظام مقدس
جمهوری اسلامی ایران، شهیدان رجایی و باهنر است.
همچنین نامگذاری روزی در این هفته با نام «کارمند» بهانه
ای است برای ارج نهادن به زحمات و تلاش های بی وقفه این قشر خدوم که موجب پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان در عرصه
های مختلف هستند.
اینجانب روز کارمند را به تمامی عزیزان کارمند به
ویژه همکاران عزیز و پرتلاش شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، سلامت و توفیق روزافزون آنان را
درتمام مراحل زندگی خواستارم.
دکتر یونس قاسمی
معاون تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید