سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت روز کارمند

.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، با ارسال پیامی، روز کارمند را تبریک گفت.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، در متن پیام دکتر «یونس قاسمی» آمده است
:



هفته دولت، یادآور اخلاص و فداکاری دو یار صمیمی نظام مقدس
جمهوری اسلامی ایران، شهیدان رجایی و باهنر است.



همچنین نامگذاری روزی در این هفته با نام «کارمند» بهانه
ای است برای ارج نهادن به زحمات و تلاش های بی وقفه این قشر خدوم که موجب پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان در عرصه
های مختلف هستند.



اینجانب روز کارمند را به تمامی عزیزان کارمند به
ویژه همکاران عزیز و پرتلاش شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، سلامت و توفیق روزافزون آنان را
درتمام مراحل زندگی خواستارم.

 




دکتر یونس قاسمی



معاون تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9250
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب